تبلیغات
وب سایت مقاله و تحقیق دانشگاهی - پروژه راههای پاکسازی ذهن از افکار منفی در روانشناسی


درباره وبلاگ:

آرشیو:

آخرین پستها :

پیوندها:

پیوندهای روزانه:

نویسندگان:

ابر برچسبها:

آمار وبلاگ:


Admin Logo themebox

پروژه راههای پاکسازی ذهن از افکار منفی در روانشناسی

نوشته شده توسط:عاطفه جهاندیده
جمعه 24 آذر 1396-11:55 ق.ظ

پروژه راههای پاکسازی ذهن از افکار منفی در روانشناسی این تحقیق در مورد روشهای مقابله با افکار منفی در روانشناسی در 70 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش شامل مقدمه،تحقیق روشهای مقابله با افکار منفی در روانشناسی،افکار منفی،مقابله با افکار منفی،مثبت اندیشی،مقابله با فاکار منفی در روانشناسی،روانشناسی،مبارزه با افکار منفی،اعتماد به نفس،منفی بافی چیست،بحث‌های درونی منفی،راههای مبارزه با افكار منفی و.... می باشد. فهرست مطالب در این تحقیق: مقدمه. 3 چرا یافتن آرامش و لذت دشوار است؟. 4 پاکسازی عمیق درون.. 6 روش هایی شگفت انگیز برای آرام کردن ذهن.. 13 چرا یافتن آرامش و لذت دشوار است؟. 13 راهنمای ساده برای پاکسازی درونی.. 14 فواید سم زدایی.. 18 افزایش RAM ذهن.. 21 خالی کردن ذهن با استفاده روش بیرون ریزی ذهن.. 22 پاکسازی افکار 28 روابط سمی: 32 عقاید سمی: 33 تعهدات سمی و بیش از اندازه: 33 متهم به گناه! 33 مراحل آرام کردن ذهن: 34 نکات راهنمایی کننده 37 هشدارها 38 چند روش برای مبارزه با افکار منفی.. 42 راه های مقابله با افکار منفی و رسیدن به آرامش : 42 مقابله با افکار منفی از طریق افزایش اعتماد به نفس.... 42 دنبال عیب و ایراد نباشید. 43 مقابله با افکار منفی با تنفس بیشتر. 43 خود را با شرایط وفق دهید. 43 کمتر صحبت کنید. 43 تمرین تمرکز حواس.... 44 گردگیری ذهن از افکار منفی با ۶ راهکار 44 خودشناسی «فکری» چیست؟. 45 افكار منفی از پیدایش تا ریشه كنی.. 49 منفی بافی چیست؟. 53 تفکر منفی چیست؟. 53 دور کردن ذهن از افکار منفی.. 54 - عیبجویی از خود را کنار بگذارید. 55 - خود را با شرایط وفق دهید. 55 - از جملات مثبت استفاده کنید. 55 چگونه افکار منفی را از خود دور کنیم؟. 58 بحث‌های درونی منفی را حذف كنید. 58 تائیدات مثبت را از یاد نبرید. 59 به فكرهای مثبت بال و پر دهید. 59 راههای مبارزه با افكار منفی.. 60 خنده را فراموش نكنید. 61 برخورد چالشی با افکار منفی.. 62 عوامل استرس‌زا (استرسور) به دو دسته تقسیم می‌شوند: 63 چه زمانی استرس مخرب است؟. 65 چه زمانی به استرس بیماری می‌گوییم؟. 65 راه‌حل‌های مقابله با استرس.... 65 پرخوری راه ناسالم مبارزه با استرس.... 66 راهکار مناسب برای مقابله با افکار منفی و نا امیدی.. 66 مقابله با ناامیدی.. 67 اتفاقات را بپذیرید. 68 خودتان را متحول کنید. 68 خانه را به محل شادی تبدیل کنید. 69 با احساسات منفی مقابله کنید. 69 برنامه ریزی کنید. 70 منابع: 71   مقدمه ممکن است متوجه نشده باشید اما ما وقت زیادی را صرف غیبت، بد زبانی به دیگران، قضاوت در مورد دیگران و یافتن اشتباهات دیگران میکنیم و جذب افکار منفی مثل حسادت، گناه یا ترس میشویم و بدنبال بهانه ای برای مخفی کردن احساسات واقعی خود می گردیم. میدانم که همه این ها وقتی در کنار هم قرار می گیرند به نظر خیلی بد و اغراق آمیز میرسد، اما اگرما واقعاً به خودمان، اندیشه هایمان و حرف هایمان بنگریم متوجه خواهیم شد که تقریبا هر روز آگاهانه و ناآگاهانه خیلی از این کارها را انجام میدهیم. آیا معمولاً احساس راحتی و آرامش می‌کنید؟ آیا هر روز سرشار از لذت هستید، طوریکه انگار هیچ مشکل یا درد احساسی ندارید؟ اگر اینطور است، پس جزء اکثریت مردم هستید که برای رسیدن به زندگی بهتر، آرام‌تر و لذت‌بخش‌تر تلاش می‌کنند. بااینحال به نظر چالشی غیرممکن می‌آید و در آخر بخاطر شکست در این راستا خودمان را از نظر ذهنی تنبیه می‌کنیم و به این نتیجه می‌رسیم که، «اصلاً من برای با آرامش زندگی کردن آفریده نشده‌ام.»اگر مشغول خواندن این مقاله هستید شما نیز در زمره تعداد بیشمار افرادی هستید که برای رسیدن به زندگی بهتر تلاش می کنند و آرزو یک زندگی آرام و لذت بخش را دارند. البته تا زمانی که ما در ذهنمان خود را به خاطر شکست سرزنش میکنیم و به خود میگوییم " من برای زندگی در آرامش ساخته نشده ام، " رسیدن به این آرزو شبیه یک نبرد سخت است. بگذارید بگویم که این مربوط به ما نیست، این فقط به خاطر نیازهای سریع زندگی امروزی است که باعثشده ما به راحتی گیج و سردرگم شویم، و در نتیجه موقتاً ارتباطمان را با ذات و طبیعت مان از دست بدهیم. البته اگر بگردیم راهی برای رهایی از این نوع زندگی هست. هدف این مقاله معرفی تکنیکی ساده برای ایجاد آرامش، لذت و روشنایی بیشتر در زندگی شماست.



نظرات() 
تاریخ آخرین ویرایش:- -

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر